Sociālā dienesta Klientu apkalpošanas centram Lāčplēša ielā 39 apritēja 1 gads

 

Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes "Sociālais dienests"  Klientu apkalpošanas centrs Lāčplēša ielā 39  uzsāka darbu 2017.g. 13 februārī .  Tolaik šajā ēkā pārcēlās  Sociālā dienesta Sociālās palīdzības nodaļa.  
Klientu apkalpošanas centrā klienti var iesniegt iesniegumus trūcīgās vai maznodrošinātās ģimenes/personas  statusa piešķiršanai, kā arī  noformēt  visus  Daugavpils pašvaldības sociālo pabalstu un materiālā  atbalsta veidus. 2017. gadā Centrā tika pieņemti 24526 klienti. Elektroniskās rindas sistēmas  datu analīze liecina, ka vidēji dienā katrs sociālais darbinieks pieņem 14 klientus. Šobrīd  Lāčplēša ielā  39 iedzīvotāju pieņemšanu veic 20 sociālos darbiniekus. Notiek iedzīvotāju pieņemšana sociālās palīdzības jautājumos arī  citos mikrorajonos : Liepājas ielā, 4 (3 darbinieki) un Šaurā ielā 28 (1 darbinieks ), kā arī Vienības 8 (2 darbinieki).

Centra darbinieki palīdz  klientiem iesniegt iesniegumus elektroniski. Lai to izdarītu, līdzi jābūt klienta interneta bankas kodu kartei. 2017. gadā  iedzīvotāji sākuši aktīvāk izmantot šo iespēju, gada laikā tika saņemti 1932 elektronisko iesniegumi (2016.gadā - 792)

Kopā ar Sociālā dienesta Sociālās palīdzības nodaļu  Centrā  izvietojās Latvijas Sarkanā Krusta  Daugavpils nodaļa (ieeja no pagalma),  kurā personas ar trūcīgo statusu , kā arī personas,  nonākušās  krīzes vai ārkārtas situācijā  var saņemt palīdzības komplektus  no ES.

Daugavpils pilsētas pašvaldības iestādes “Sociālais dienests” Klientu apkalpošanas centrā Lāčplēša iela 39 klientus pieņem  pēc šāda grafika : 

Pirmdiena     8.00 -12.00, 13.00 -17.30

Otrdiena       8.00 -12.00, 13.00 -16.30

Trešdiena      8.00 -12.00, 13.00 -16.30

Ceturtdiena   8.00 -12.00, 13.00 -16.30

Piektdiena     8.00 -12.00  (pēc  iepriekšējā  pieraksta  pie konsultanta  klātienē vai pa tālr. 654-49907 vai 654-49908)

Pēdējās izmaiņas veiktas: 04.09.2018 10:14