Sociālais dienests strādā pie klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanas

 

      28. septembrī darbu uzsāka Sociālā dienesta vadītāja Līvija Drozde, kuru šajā amatā Domes deputāti apstiprināja saskaņā ar veiktā konkursa rezultātiem. Pirmajās dienās šajā amatā, L. Drozde  vairakkārt  apmēklēja Klientu apkalpošanas centru Lāčplēša ielā, 39, kur tikās un sarunājās ar klientiem, Sociālās palīdzības nodaļas darbiniekiem un vadību. Savu darbību Klientu apkalpošanas centrs uzsāka 2017. gada februārī, tās veidošanā un darba organizācijas procesā  L. Drozde bijā tieši iesaistīta, jo  tajā brīdī  strādāja par Sociālā dienesta vadītāja p.i.. Uzklausot klientu vēlmes, jauna Sociālā dienesta vadītāja aicināja Centra darbiniekus  kopīgiem spēkiem uzlabot iedzīvotāju apkalpošanas kvalitāti. "Ir nepieciešams atgriezt mūsu klientiem iespēju Lāčplēša ielā 39, noformēt un iesniegt e-iesniegumus ar sociālā darbinieka palīdzību. Arī vajadzētu sakārtot darbu klientu pieņemšanas punktu mikrorajonos,"- uzskata L. Drozde.

       Sociālais dienests turpina darbu ierobežojumu apstākļos saistībā ar Covid-19  pandēmiju  un atgādina, ka, ierodoties uz pieņemšanu, obligāti  jālieto mutes un deguna aizsegs un jāievēro divu metru distance. Drošības pasākumu neievērošanas gadījumā Sociālā dienesta speciālisti klientus neapkalpos.

Būsim atbildīgi ne tikai par savu, bet arī par līdzcilvēku drošību!

Pēdējās izmaiņas veiktas: 30.09.2020 12:53