Sociālais dienests uzlabo Sociālās palīdzības nodaļas klientu apkalpošanas kvalitāti.

 

Lai optimizētu Sociālā dienesta Klientu apkalpošanas centra Lāčplēša iela 39 darbu, pieņemts lēmums, ka tiem Daugavpils iedzīvotājiem, kuriem ir sarežģīti ierasties uz pieņemšanu pie Sociālās palīdzības nodaļas sociālajiem darbiniekiem, turpmāk varēs pieteikties iepriekš un ierasties sev ērtā laikā. Runa iet par šādiem klientu kategorijām:

  • personas ar 1. un 2. invaliditātes grupām,
  • daudzbērnu ģimenes,
  • ģimenes, kurās visi pilngadīgie ģimenes locekļi ir strādājošie,
  • klienti,  kuri objektīvu iemeslu dēļ nevar apmeklēt Sociālo dienestu.

Minētās Sociālās palīdzības nodaļas klientu kategorijas, var vērsties Lāčplēša ielā 39 klātiene  vai pa tālruni, un pierakstīties uz pieņemšanu pie sociālā darbinieka pie konsultanta. Tālruņi:  654 -49907 un 654 -49908.

Arī informējam jūs, ka Klientu apkalpošanas centra  telpā Lāčplēša ielu, 39 uzstādīts dators, lietojot kuru klienti paši var pieteikties savā internetbankā un bez maksas izdrukāt izrakstus no saviem banku kontiem, kas būs nepieciešami statusu un pabalstu noformēšanai.

Klientus pieņem  pēc šāda grafika : 

Pirmdiena    8.00 -12.00, 13.00 -17.30

Otrdiena      8.00 -12.00, 13.00 -16.30

Trešdiena     8.00 -12.00, 13.00 -16.30

Ceturtdiena  8.00 -12.00, 13.00 -16.30

Piektdiena   8.00 -12.00  (pēc  iepriekšējā  pieraksta  pie konsultanta  klātienē vai pa tālr. 654-49907 vai 654-49908)

Pēdējās izmaiņas veiktas: 13.06.2019 12:37