No 1. jūlija “Bite Latvija” un “Baltcom” apvienojas. Kas jāzina Sociālā dienesta klientiem?
Sociālais dienests atgādina, ka mājokļa pabalsta aprēķināšanai klientiem jāiesniedz Dienestā aktuālos rēķinus, pavadzīmes, izdevumus apliecinošus dokumentus par īres, pārējo komunālo (elektrība, gāze, ūdens, apkure, apsaimniekošana, cietais kurināmais) un par telekomunikāciju pakalpojumu maksājumiem līdz katra mēneša 15. datumam. Rēķinus var iesniegt klātienē vai nosūtot rēķinu elektroniskās versijas uz e-pastu rekini@socd.lv.
- gada 1. jūlijā tiks pabeigta “Bite Latvija” un “Baltcom” apvienošana, kā rezultātā Telekomunikāciju un mediju grupa “Bite Latvija” pilnībā pārņems uzņēmuma “Baltcom” pakalpojumu portfeli un klientus, uzsākot piedāvāt klientiem ne tikai mobilo sakaru, bet arī fiksētā interneta pakalpojumus. Tas nozīme, ka no 1. jūlija. visi uzņēmuma “Baltcom” noslēgtie līgumi un no tiem izrietošas saistības un tiesības būs nodotas kompānijai “Bite Latvija”.
Apvienošanās gaitā “Baltcom” klientiem nekas nav jādara: pakalpojumu sniedzējs apgalvo, ka ne cenas, ne pakalpojumu klāsts nemainās. Vēršam klientu uzmanību, ka no 29. jūnija “Baltcom” klientu apkalpošanas centri tiks slēgti. No 8. jūlija saņemt apkalpošanu klātienē būs iespējams “Bite Latvija” salonos.